21 Aralık 2011 Çarşamba

Tavşan Bere

 Geçen yıl pazardan 1 tl ye almıştım bu berenin iplerini.Çok hoş bi görünümü var.Bolero yapmayı da düşünüyorum kısmetse.Kürk gibi duruyo biraz :) Kuzuma geçen yıl ördüğüm Hello Kity li beresi olmuyor artık normal olarak :) (bi ara onunda resmini ekleyeceğim).Yeni bir bereye ihtiyaç duyduğumuz için bu ipleri değerlendirmeye karar verdim ve ortaya bu sevimli tavşan çıktı :) İki şişle ördüm.7 ilmekle başlayıp arttırarak devam ettim.İstediğim ölçüye gelince arttırmadan devam ettim.Ön kısmını kestikten sonra kulak ve arka kısmı biraz daha ördüm ve sonra kulak kısımlarını her iki yandan keserek bitirdim.Sonra diktim,bu kısım arka ortaya denk geliyor.Fotoda da gözüküyor zaten. Kulakları ördüm ve diktim,yüz şekillerini iğneyle işledim.

Bu da başta duruşu :)

2 yorum:

  1. Cok güzel olmuş ellerine saglık.Küçük Hanim da güle güle eskitsin.Örgü konusunda cok kaabiliyetsizim maalesef...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim.Aslında örgü dikişten daha kolay ama tabi daha fazla zaman harcanıyor.Bende yapa söke öğrendim.Hatadan geri dönüş örgüde kolaylıkla oluyor ;)

    YanıtlaSil

Kurabiye Bloğuma da Beklerim