16 Şubat 2012 Perşembe

Titanyum Nakışı Pano


Biraz da mefruşat diyelim efenim. :) Bu aralar tembelliğim üzerimde.Kurabiye işleriyle meşgul olmamın etkisi de var sanırım.Ben de bari eski yaptıklarımdan bir şeyler ekleyeyim de bloğum boş kalmasın dedim :)



2 yıl önce mefruşat kursuna gittiğimde yapmıştım bu panoyu.Titanyum nakışı deniliyor..Pek çok şey yapılabilir ama kullanışlı olması açısından, böyle pano veya tepsi falan yapılması daha uygun olur bence..Arkadaşlardan üçlü salon takımı yapanlar da olmuştu ama dediğim gibi kullanışlı olacağını düşünmüyorum ben..
Yapımı zevkli ve çabuk biten bir iş.Gören herkes çok beğeniyor.Ben de seviyorum böyle şıkırtılı şeyleri zaten :) Malzemeleri biraz pahalı maalesef..2 yıl önce malzemelerine 30 küsür,çerçeveye de 35 civarı para vermiştim.Yani toplamda 70 tl ye yakın tutmuştu şu gördüğünüz pano..Ama değer di mi :) Bi daha ki postumda da ömür törpüsü fiskos masası örtümü yayınlarım artık..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kurabiye Bloğuma da Beklerim