8 Şubat 2012 Çarşamba

Yüz Değişikliği :)


Yukarıda,soldaki uzun saçlı bebeği hatırladınız mı? Benim yaptığım ilk bez bebek.Hani şuradaki :) Ben bu bebeğin yüzünü pilot kalemle boyamıştım.Benim minik tavşanım, bebeğin üzerine su damlatınca boyalar aktı. Çok canım sıkıldı tabi bu duruma ama hemen leke çıkarıcılarla müdahele ettim..Kötü görüntü gitti ama gözler tam anlamıyla silinmedi. Başka bir bez üzerinde tükenmez kalemle deneme yapıp,bunun pilot kalem gibi dağılmadığını görünce yeniden yüz çizimine başladım :) Böyle daha iyi oldu sanki,siz ne dersiniz??

2 yorum:

  1. Benimkide aktı canım ve bu yüzden hevesim kaçtı:( tükenmez kalemide serra yalayınca akıyo malesef. En iyisi kumaşa yazan kalemler. Polisanın kumaş kalemini gördüm intenette. Marketlerde bi bakıcam.3-5 liralık bişiy ve her rengi var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya tekstil kalemlerinin varlığından haberim vardı ama tam olarak nerede satıldıkları hakkında bi fikrim olmadığı için ve bir an önce bitsin diye pilot kullandım. Nette böyle bez bebek yapan birisi de pilot veya tükenmez kalemle çizilebileceğini yazmıştı,ondan da cesaretle yapmıştım ama maalesef olmadı. Tükenmez kalem bi sorun çıkarmayacak gibi duruyor şimdilik bakalım :) inşallah öyle olur..

      Sil

Kurabiye Bloğuma da Beklerim