19 Ocak 2012 Perşembe

Bez bebek saçı nasıl yapılır

 Öncelikle resimde görüldüğü gibi sıralı bir şekilde,istediğimiz uzunluktaki herhangi bir şeye saruyoruz iplerimizi.Ben defter kullandım.
 Daha sonra bant yardımıyla sabitliyoruz.Aynı işlemi arkaya da yaptım.
 Sabitleme işleminden sonra kesiyoruz.Resimde görülen yerden ve tam karşısından.
 KEsim işleminden sonra elimizde bu iki parça oluyor.
 Bantların tam ortasından,altına kağıt koyarak makinede dikiyoruz.
 Buda dikilmiş hali.
 Sonrasında ise bebeğin başına iğnelerle monte ederek,dikişin üstünden el dikişiyle tamamlıyoruz.
 Bu ilk parça.İkinci parçayı arkaya göz kararı bi şekilde yerleştirip diktim. İğneleyerek çalıştığım için olmayan yerleri düzeltebiliyorum. Oldu dediğim noktada ise dikmeye başlıyorum.
 Evet,bu da bitmiş hali.Önden ve arkadan görünüşü

3 yorum:

  1. olmuyo işte olmuyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takıldığınız yer neresi? Yardımcı olmaya çalışayım dilerseniz..

      Sil
  2. çok yardımcı oldunuz teşekkürler

    YanıtlaSil

Kurabiye Bloğuma da Beklerim