1 Ocak 2012 Pazar

Bebek hırkası

 Yaz sonunda Wenice'den oldukça uygun bi fiyata almıştık Berra nın giydiği pantolonu.Ayrıntıları çok gözükmüyor fotoda ama çok cici bişey.Üzerine de yine oradan penye almıştık ama kış günü nasıl giydirsem,üzerine bişey mi örsem diye düşünürken aynı tonlarda iplerimin olduğu geldi aklıma.Biraz kurcalayınca maviden sadece 1 tane olduğunu gördüm.Bu ipleri, her tondan birer ikişer kayınpederim almıştı bi 4-5 sene önce.Bende o aralar örgüye merak salmışken bana verdiler sağolsunlar :) Ama renklerden azar azar olunca koymuştum bi kenara günün birinde lazım olur diye ve işte oldu da :) Mavi ip az olunca pembeyide ekleyip böyle bişey tasarladım :P Hırka az daha uzun olsa iyi olurdu ama ip anca bu kadara yetti işte :) Zaten ne hikmetse Berra nın boyu da uzamıyo :S yaza kadar kullanabiliriz sanıyorum :) Kıyafetimize uygun saç bandımız da var(bkz.ilk foto :) )ama artık küçük hanım taktırmıyor maalesef..
Üzerimize giyip artistik poz da veriririz işte böyle :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kurabiye Bloğuma da Beklerim